شهدا سر پناه ندارند.

سالهاست كه از دوران مقدس دفاع از وطن در مقابل هجوم وحشيانه عراق به پشتيباني استكبار غرب مي گذرد، دوراني كه ملت ايران در نقطه نقطه آن با نثار جان خود باعث سرافرازي نام ايران شدند، اما با گذشت بيش از 30 سال از آن دوران شهدا در غربت به سر مي برند ، قبور مطهر شهيدان در روستاي زرقان به دليل اينكه محدوده مشخصي ندارد يا بر اثر برف و باران و عوامل طبيعي در حال خراب شدن است يا بر اثر عبور حيوانات اهلي و  وحشي مورد اهانت قرار مي گيرد ، هر ساله با رسيدن 22 بهمن يا عاشورا و تاسوعا كه جمعيت زيادي بر سر مزار شهدا جمع مي شوند ،بحث قبور شهدا پيش مي آيد ولي پس از پايان مراسم دوباره به فراموشي سپرده مي شود.

آيا بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان جغتاي به فكر ساختن آرامگاه براي شهدا روستاي زرقان به عنوان پرجمعيت ترين  روستاي بخش مركزي و يكي از روستا هاي شهرستان جغتاي مي باشد .

اميدواريم هرچه زودترآرامگاهي در شأن شهداي زرقان ساخته شود... ما منتظر شروع عمليات ساخت آرامگاه هستيم تا به اطلاع مردم شهيد پرور روستا در جاي جاي ايران برسانيم.



Zarghan20

نظرات شما عزیزان:

در راه مانده
ساعت21:46---29 بهمن 1392
ایکاش بجای ساختن آرامگاه و گنبد و بارگاه برای شهدا آرمانهای آن عزیزان و راه رفته آنها را بازسازی و میساختیم !تا روح آنان از ما راضی تر میشدند زیرا راه شهدا در دهه شصت آسفالت شد و الان از شوسه هم کم رفت و آمد تر شده است و از آسفالت هم خبری نیست . براه بیندیش نه به سبزه های کنار راه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی زرقانی - زرقان 20 ׀ تاریخ: پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , zarghan20.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com