افتتاح BTS تلفن همراه روستاي زرقان با حضور امام جمعه،فرماندار، نماينده مجلس و رئيس اداره مخابرات و جمعي از مسئولين شهرستان

ديروز با حضور امام جمعه،فرماندار شهرستان ، نماينده مجلس و رئيس اداره مخابرات و جمعي ديگر از مسئولين شهرستان مركز BTS تلفن همراه روستاي زرقان افتتاح گرديد . افتتاحي كه اميدواريم باعث رفاه حال اهالي باشد و نه باعث مزاحمت براي اهالي.

مسئولين همچنين قرار بود زمين تربيت بدني روستا را نيز افتتاح كنند اما به دليل ذيق وقت از روستا رفتند و آقاي دهيار را كه در محل زمين فوتبال حاضر بود تا به محض حضور مسئولين و هيئت همراه از آنها استقبال گرمي به عمل آورند تنها گذاشتند.

ديروز اما در هنگام حضور مسئولين صداي ارك عروسي بود كه باعث تشويش ذهن شوراي محترم روستا شده بود . اما ناراحتي اهالي را بايد ديد هنگامي كه خسته از كار پر زحمت كشاوري به خانه بر مي گردند تا دمي به آرامش بگذرانند ، بايد با  صداي ارك  تا ساعت 12.5 شب همراه شوند و نظاره گر  سرك كشيدن اين صدا به آرامششان شوند. و اما اين يكي شوراهاي محترم بود كه درجواب يكي از اهالي درخصوص صداي ارك تا پاسي از نيمه شب مي گفت: وقتي در سبزوار تا ساعت 1 شب ارك مي زنند و كسي به آنها چيزي نمي گويد چرا ما بايد خودمان را درگير اين مسائل كنيم.



Zarghan20

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی زرقانی - زرقان 20 ׀ تاریخ: سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , zarghan20.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com