بيهوشي يك جوان زرقاني ديشب در مراسم عروسي

ديشب يكي از جوانان روستا به علتي كه هنوز دقيقاً مشخص نيست در داخل باغ يكي از همسايه هاي صاحب عروسي بيهوش مي گردد، وي همكنون در يكي از بيمارستان هاي سبزوار بستري مي باشد.

علت بيهوشي بنا بر نوق قول هاي اهالي يا بر اثر دعوا بوده يا طبق نقل قولي ديگر بر اثر مصرف مشروب ، اين نقل قول ها هنوز كامل تأييد نشده است.

علت هرچه باشد به نوعي نشان دهنده شروع نوعي هرج مرج فرهنگي در روستا است، آيا مسئولين هنوز هم چشمان خود را بر روي فرهنگ زشت وارداتي به روستا خواهند بست ؟آيا مسئولين واكنشي نسبت به اين اوضاع نشان خواهند داد؟

اصلاحيه: علت بيهوشي اين جوان درگيري بوده است



Zarghan20

نظرات شما عزیزان:

زرقانی
ساعت9:49---10 مهر 1393
من اصالتا یه زرقانیم اما سالهاست که زرقان به دنیا نیامده و زندگی نکرده ام بسیار متاسفم وقتی اوضاع زرقان را ا ینگونه می بینم لطفا به مسئولین وقت زرقان بفرمایید همت به خرج داده و جلو گناه و مشروب خواری را در زرقان بگیرند با تشکر

فاطمه
ساعت18:05---25 شهريور 1393
ان شاء الله که این جوان خوبه بشه .اما چه حیف که هنوز هستند کسانی که معتقدند عروسی یک شب و باید خوش باشند . اما نمی دانند که ممکنه خوش بودن همانگونه که تا کنون جان یک جوان را در همین روستا گرفته شاید خدای نخواسته این دومینش باشه . آیا هنوزم دوست دارند به بهانه خوش بودن چند ساعته صدمات جسمی و جانی به جوانان بی گناهی که فقط گرفتار بی سوادی می باشند وارد اید ایا راضی اند؟!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی زرقانی - زرقان 20 ׀ تاریخ: سه شنبه 25 شهريور 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , zarghan20.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com