بيان مشكلات عمده روستا در حضور نماينده محترم آقاي سبحاني فر و ديگر مسئولين شهرستان جغتاي

در جلسه ديروز چه گذشت؟

آقاي علي اكبر نيازي مقدم دهيار روستا در خصوص جلسه ديروز بيان كرد:

در ابتداي جلسه عرض خيرمقدم توسط دهيار و اعضاي شوراي اسلامي روستا به نماينده محترم مجلس جناب آقاي سبحاني فر و ديگر مسئولين روستا توسط حسين زرقاني عضو شورا قرائت شد.

سپس بيان مشكلات عمده روستا كه گريبانگير اهالي شده است براي مسئولين بيان شد، كه از جمله مهمترين مشكلات مطرح شده در اين جلسه ؛ مشكل اهالي با اداره منابع طبيعي شهرستان جغتاي بود كه با استقبال مردم مواجه شد و حواشي زيادي در اين جلسه به خود اختصاص داد. (از جمله مشكلات مطرح شده؛ زمينهاي كشاورزي با سابقه 50 ساله بود كه اهالي ادعا داشتند منابع طبيعي جزو اراضي ملي ثبت كرده است)

جواب رئيس منابع طبيعي به اين اظهارات قانع كننده نبود و فقط گفت اين نقشه مربوط به سالهاي قبل مي باشد كه ما موظف به انجام ان هستيم،

اما در پايان صحبت هاي رئيس منابع طبيعي جناب آقاي سبحاني ضمن تقدير و تشكر از اهالي روستاي به خاطر ابراز همدردي باايشان در سوگ پدر گراميشان در خصوص مشكلات منابع طبيعي ، با نظر ايشان مقرر گرديد كه اداره منابع طبيعي ، نقشه هاي مذكور را دوباره بررسي و تجديد نظر نمايد و مشكلات مردم را در اينباره به حداقل برساند.

طرح توسعه روستا و بازنگري طرح هادي، مسئله و مشكلات مطرح شده مردم با رئيس بنياد مسكن بود، كه توسط دهيار  در اين جلسه مطرح شد و همچنين  گفت چرا با گذشت مدت حدود دوسال از پايان طرح  اقدامات جديد صورت نگرفته است؟

رئيس بنياد مسكن در جواب اهالي  گفت: ما به اين مسئله واقفيم اما به علت نبود اعتبارات لازم طرح بازنگري نشده و طرح توسعه صورت نگرفته. در پايان به علت قانع نشدن دهيار و اهالي و صحبت هاي جناب آقاي سبحاني مقرر شد كه هزينه مربوطه جهت انجام بازنگري نقشه ها و طرح توسعه روستا توسط دهياري به صورت خودياري پرداخت گردد و همچنين مقرر شد جلسه اي در حضور بخشدار و بنياد مسكن و شورا و دهيار برگزار گردد و هرچه زودتر اقدامات لازم صورت گيرد و نتيجه به حضور آقاي سبحاني  ارسال گردد.

 

در اين جلسه همچنين مشكلات  تلفن  روستا و ADSL  و سيستم ديجيتال و ورزش جوانان و جاده آسفالت اصلي و طرح نيمه تمام فاضلاب روستا توسط شورا ودهيار مطرح شد ، كه آقاي سبحاني فر قول داد مشكل تلفن و ADSL را در روز 27 ارديبهشت روز مخابرات رفع خواهد شد و ديگر مشكلات مطرح شد نيز هرچه زودتر مرتفع خواهد شد.

 



Zarghan20

نظرات شما عزیزان:

زرقانی .ا .ح
ساعت12:53---16 شهريور 1393
اق مهدی تو از کی تحقیق کردی که گفتن دروغه . این سید علی خاتمی خودش جلوی روی من ورداشت همین حرفهارو زد .
تو بخاطر منافع خودتم که شده این جوابهارو نوشتی وگرنه ایشان با خیلی مساءل زرقان مخالف میکند ؟
پاسخ:سلام هموطن عزيز، من منافعي در اين مورد ندارم ، منبع تحقيق موثقه ، زياد خودتو ناراحت نكن.با تشكر


zarghani. h .a
ساعت16:08---15 شهريور 1393
با سلام خدمت عزیزان زرقانی .
من متأسفم برای خودم و اهالی روستای زرقان که به سید علی خاتمیان رای دادن و این شده شورای زرقان که هیچی از زرقان نمیفهمه و تو زرقان زندگی نکرده که به آداب رسوم زرقان اشنا باشه و انقدر کوتاه فکر هستش که بجای طرفداری از اهالی زحمت کش زرقان داره بر علیه انها کارهایی انجام میده که از قبیل همکاری با اداره منابع طبیعی که نهایت نامردی کردن در حق مردم میباشد ! با چنین کارهایی که انجام میدهد اعتبار پدرش حاج اقای بزرگ را هم لکه دار میکند ؟
پاسخ:ان شاءالله اين جور كه شما گفتيد نيست ، ما نبايد در مورد افراد زود قضاوت كنيم ، هرچند انتقاد سازنده از شورا نسبت به عملكرد يكسال گذشته شان بايد صورت گيرد ،اگر فردا منتقدين را مشتي بزدل سياسي نخوانند.


زرقانی .ا .ح
ساعت0:56---14 شهريور 1393
با سلام خدمت اهالی روستای زرقان با توجه به اینکه نماینده مجلس اقای سبحانی در خصوص شکایات مردم علیه منابع طبیعی که قول هایی داده بود پیگیری نماید . متأسفانه پیگیری نشد و واگذار شد به شورای زرقان اقای سید علی خاتمیان پسر حاج اقای بزرگ مدعی شد که ما با منابع طبیعی شریک شده ایم که ۳۰ درصد املاک روستای زرقان به نفع منابع طبیعی به شورا های زرقان میرسد . به همین دلیل نهایت تشکر از شما نمایند محترم و پسر حاج اقای بزر گ را داریم ؟
پاسخ:دوست عزيز با پيگيري هاي ويژه اي كه ما داشتيم ،مشخص شد اين خبر شايعه اي بيش نيست و هدف از اين شايعه با توجه به نزديك شدن به موعد تعيين رييس شورا روستا، تخريب آقاي سيد علي خاتميان مي باشد، برخي آقايان سوداي رياست به سرشان افتاده تا هرجور شده به رياست شوراي اسلامي روستا برسند حتي با تخريب ديگران، اما اصل موضوع اين است 2درصد از درآمد راهنمايي رانندگي و برخي ارگان هاي ديگر به حساب دهياري ها واريز مي گردد تا در امور عمراني و فرهنگي روستا هزينه گردد.


ح.ک. کلاغ.طهرون
ساعت5:23---13 ارديبهشت 1393
باسلام.دیشب۹۳/۲/۱۱هیئت ثامن الائمه زرقانیهای مقیم تهران جهت تسلیت به اقای حمیدحاج حسین طی مراسمی درمکان دائمی هیئت بمناسبت درگذشت برادرش،مرحوم محمدزرقانی جمع شده مراسم ختمی برگزارنمودند.روحش شاد.
پاسخ:ممنون از كلاغ طهرون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی زرقانی - زرقان 20 ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , zarghan20.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com