اينجا امام زاده نيست؟!

شما نيز مي توانيد به امام زاده هاي روستاي زرقان دخيل ببنديد؟!

همه مي گويند آرامش در روستا هاست،كدام آرامش؟

ما زرقانيها وقتي به اهالي ديگر روستا ها مي رسيم و صحبت از نان و نانوايي مي شود باد تو گلومون ميندازيم كه روستاي ما 7 تا نانوايي داره!!!!!

در روستاي ما وقتي اهالي بر سر سفره نان مي نشينند تا دور هم نان بخورند ، وقتي فقط با چند عدد ناني مواجه مي شوند كه نمي تواند نياز همه را برطرف كند ، چه مي توانند بكنند ، هيچ؟

وقتي مي پرسي كه چرا نان كه غذاي ثابت تمام سفره هاي اهالي زرقان است كم است ، به جوابي ثابت مي رسي: نان كافي به ما نرسيد!

شما نيز مي توانيد به اين امام زاده دخيل ببنديد!!!!

 

مدت زمان زيادي است كه با وجود داشتن 7 نانوايي در زرقان ، روستاي زرقان با كمبود شديد نان مواجه شده است، در خانواده زرقان يك نفر هرروزه پاي ثابت نانوايي است، در صبح يا بعد ازظهر هميشه يكي از اعضاي خانواده ها كم هستند زيرا براي تهيه نان با ساعت ها در صف نانوايي به ايستند، بيشتر خانواده هاي زرقاني از شب قبل نگران نان فرداي خود هستند آن هم اگر برسد، تازه اين كمبود نان مربوط به زمانهايي است كه ايام تعطيلات يا ايام عيد نوروز يا شهريور ماه نيست!

سوال اهالي زرقان از مسئولين محترم شهرستان جغتاي و بخشداري محترم اين است كه چه بر سر 7نانوايي روستاي زرقان آمده است كه علاوه بر اينكه به سه شيفت باید كارکنند  فقط يك شيفت كار مي كنند و ديگر اينكه با تغيير كاربري از نانوايي  به امام زاده تبديل شده اند.

در اينجا چه كسي مقصر است:شورا، دهياري،نانواها و يا مسئولين بخشداري شهرستان جغتاي.

پيشنهاد من به مسئولين اين است كه آنها نيز بيايند براي برآورده شدن حاجتهايشان بر درب اين امام زاده هاي جديد دخيل ببندند.

چه پيشنهادي براي رفع اين مشكل وجود دارد؟ 

ما از تمام اهالي مردم و خوانندگان اين مطلب مي خواهيم تا دست به دعا بردارند تا حاجات اهالي زحمت كش زرقان زودتر برآورده شود



Zarghan20

نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت16:18---21 شهريور 1392
خیلی زیبا بود
پاسخ:ممنون از لطفتون


مهسا
ساعت16:17---21 شهريور 1392
سلام خیلی زیبا بود

دلسوز
ساعت22:28---30 مرداد 1392
اینجا من مقصر اصلی را شورا های روستا و دهیار روستا ( حضرات عباس عبدالله ٰ صدرالحسینیٰ نعمت خواه بهشتی علی صادق ٰ سید علی میرزا علی اصغر و حسین معروف دهیار ) می دانم !!!!چه شد که شوراهای فعالی چون مرحوم حاج براتعلی و صفر علی و حاج قاسم حجی محمد و موسی الرضا با چه زحمت هایی این چهار نانوایی اضافی را گرفتند و این حضرات به باد دادند و نانوایی ها را مسکوت گذاشتند ؟ آیا غیر از دنبال منافع خودشان رفتند و دنبال نام گشتنشان بوده ؟ این حضرات در این مدت ۷یا هشت سال خدمتشان چه اقداماتی مفید و قابل ذکر داشتند ؟ سهمیه بنزین ماشین دهیاری چقدرش ذخیره شده است ؟ قرارداد انتقال آب از شهرستانک به زرقان چقدر بوده و چه کسانی قراردادبستند ؟ بودجه دهیاری چقدر بوده و در کجاها خرج شده است ؟ طرح هادی چقدر بودجه داشته و به چه افرادی بابت عقب نشینی منازلشان هزینه داده اند ؟ درامد شوراها از مالیاتهایی که بابت مهر و امضاء نامه هامی گیرند چقدر شده است ؟ دهیار چقدر حقوق میگرفته است ؟ آیا دهیار دو شغله محسوب می شده است یا خیر ؟ در بحث فاضلاب روستا چقدر هزینه شده و بودجه ان چگونه مصرف شده است ؟ از صاحبان معادن چقدر هزینه گرفته شده است ؟ پولهایی که برای مسجد و حسینیه جمع شده است به چه نحو هزینه شده است ؟ مخارج زحمت کشی شوراها چگونه محاسبه و پرداخت می شده است ؟ در بحث تبلیغات انتخاباتی شورایی جدیدشان هزینه های کیک و ساندیس های مغازه سیدآ... و ... از کجا داده شده است ؟ ووو های دیگری که بی پاسخ ماند و فقط در هفته قبل انتخابات با تقدیم لوح هایی ساده اقدام به تشکر از افراد خاصی شد و با چند تا شیشه ی بی ارزش پاسخ سوالات فوق را به مردم روستای زرقان دادند

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی زرقانی - زرقان 20 ׀ تاریخ: چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , zarghan20.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com